::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, December 8, 2010

::: Jika Komponi Ini Aku Yang PUNYA :::


Salam bersiaran semua....
aku tok kata jak BEE JEE THE BEE...
tapi smpat juak update belog yang SEKANGKANG KERAK PUNYA ENTRY...
hehehhe
ok entry kali tok berkisarkan pada frasa
"KERANA BERANGAN ITU PERCUMA"
ok2 asal kol 3...4...5... petang... x fokus lah kita nak kereja lagik nak...
betul xxx
jangn bulak....
jeng gon jeng...
time2 kedak ya start lah kta mukak belog 
beautiful nara...
oh bayu
budiey.com
murai...
uncleseekeer pun blog waimanya....
heheeh
nak nak nak
(* ka kau sorang jak fareeze oh)...

lalulah tek aku start berangan...
mun  komponi tok aku yang EMPUN...
time kereja kmk org ialah...
8:30 am - 1:30 pm
huhu cantek x....
ofkos cantek...
sebb aku asa....
kerja akan lebih BERKUALITI dgn waktu kerja yang SINGKAT
berbanding dgn duration kerja yang PANJANG tapi X BERKUALITI..
(*am i comparing an apple with a durian?....tidak rasanya heheh)
sebab kita manusia bukan nya ROBOT bah...
so adakalanya kita akan asa letih bila terlalu lama di tempat kerja then ilang fokus....
huhu..
jadi...
angan2 saya di sini ialah...
JIKA KOMPONI INI SAYA YANG PUNYA...
wee...
KEREN BANGAT sihh...

7 comments:

miss nar said...

k..mun ktk mukak company lak boh lupak kontek kmk..kmk keja ngan ktk..ahaha.awal dh mek anta application tok..

RaMa-RaMa Fareeza said...

hahah boleh2....ktk jadi tukang penyambut tetamu cum enjen nior heheh

suria lekatlekit said...

aduhai.. jenuh nak paham.. banyak K sgt

RaMa-RaMa Fareeza said...

lekat lekit gurl: itu namanya bahasa sarawak...hehhe blog saya saya tulis in bhs sarawak...nanti ade mase kite tulis dlm bhs semennjung plak hehe...thanks sebb singgah....saya selalu jenguk blog awak tengok awk sedang kupas kupis mcm2 berita heheh

miss nar said...

aih..kmk boleh jak...serba boleh bah kmk tok..mun jadi penyambut tetamu kin rame urg dtg..maklumlah mulut sk pande diam..ahahaa..enjin nior? berapa igek nior nak d enjen tek..?

flo... said...

mek mok keja dgn cmpny ktk lak..best...hahahaha..mek mok jd boss...hahahahaha

RaMa-RaMa Fareeza said...

nurul: hahha jap2 gik pikir bisnes apa yg boleh dirun setengh hari...

kiko: boleh jak boss no 2 besar heheh