::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Monday, October 24, 2011

::: Vanessa Chong & Moots Pop Shuvit Are Married :::

Hi and Happee Monday everyone...
Aritok rasa-rasanya aku makan gaji butak jak...koz aku x bekerja glak....
Hehe..tapi sekali sekala xpalah nak...
Lagikpun mcm lamak dah x duduk goyang kaki macam tok atas sebab-sebab bz da bee yang berlanjutan....
So, tadik aku pun menjalankan proses blogwalking ku...
So, singgahlah ke blog selebriti terkenal iaitu....Nana Mahazan...
So, dalam entry yang ditulis oleh beliau....
Baruk aku tauk yang Vanessa Chong and Moots Pop Shuvit..telah pun selamat disatukan dalam satu majlis adat-istiadat India....
Woohoo....
Aku minat giler ngan Vanessa Chong tok since nya masuk The Amazing Race Asia, Season 2...because she is so beautiful and energetic.....
Tapi x da pulak kedengaran nya duak berkahwin di dada akhbar atau saluran internet...
Mungkin cdak x war-warkan gilak...
(*Or, apakah aku yang x maca newspaper glak...Hihi)
Apapun Congratulation Vanessa Chong...:)
(*Waisehhh macamlah Vanessa Chong maca blog aku tok tek...hehe)

2 comments:

AmirFX said...

Wow.. Vanessa Chong pun body ya nampak energetic juak.. haha..

RaMa-RaMa Fareeza said...

Aih..lain mcm jak bunyi ya mir hehe...:)