::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, October 24, 2012

::: #51 Selamat Hari Raya Aidiladha :::


Hi semua,

Di kesempatan tok, aku ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidiladha buat semua rakan-rakan Muslim ku.


Hari Raya Haji kali tok aku and family akan beraya di Kota Kinabalu, Sabah. Esok aku dah start cuti. Yeeehuu. Walopun pergi hanya sekejap but I am too excited. Sebab dah lamk x bercuti dengan family. Semoga semua yang dirancang berjalan dengan lancar. Amin Ya Rabbalalamin.

Arimarek aku ada nerimak a gift from Tang's Art. a gift daripada Dot2Dot programme by Tang's Art. So next update, kelak aku update apa yang aku dapat dari cdak keyh. Till next post bubbye.



Love,
RamaRamaFareeza

No comments: