::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, November 14, 2012

::: #57 Cerita Hari Ini :::


Salam semua,

Tiba-tiba datang rajin maok update blog.


Hari tok macam-macam (*xdalah macam-macam ne, ckit sahaje) cerita rasa nak dikongsi dalam blog tok.


Pertama: Tengahari tadik receive call. Syukur Alhamdulillah. I got new job. Alhamdulillah. Syukur...syukur x terhingga pada  Allah SWT atas rezeki yang x disangka-sangka tok. Walopun aku agak nerves n takut untuk memulakan sesuatu yang baru. But, there always be a first time right?



Kedua: Alhamdulillah. aku dah hantar draft report pada client untuk their review...fuhhh feel relieve a bit. Hope xda banyak gilak komen from them. Amin


Ketiga: Tadik jenjalan di Popular Bookstore, aku telah berjaya merembat majalah RAPI. Macam lamak dah rasanya aku x beli magazine. Aku suka gilak-gilak majalah RAPI tok cause lot of lot of information about health. Al-maklumlah, ai kan dalam proses untuk menguruskan dirik. Tambah-tambah, tajuk kat muka depan yang menarik perhatian aku ialah "Paha makin MEMBESAR, anda perlukan bantuan!!!" yes i need help with my "Drumstick" homaigadddd...bingung asa nyawa ku nong




Keempat: Ai dah ada DIARI 2013 youuu....Ai nang dari zaman MUDAK dolok memang biasa berdiari. Bukannya ada ayat-ayat lemah gemalai pun di dalam ya. Cuma just reminder and to-do list jak. Al-maklumlah memori ai tok ada lemah sikit dalam pengingatan terhadap kerja.



Kelima: Di saat tengah menaip entry tok ai laparrr lah.hehehe


Kbai. Take care.


Yang Menaip,

Fareeza

No comments: