::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Thursday, April 25, 2013

::: Lunch with Ex-Colleague :::

Hi semua,

Pernah dengar pepatah tok "Breakfast like a king, lunch like a prince and dinner like a pauper"? Mestilah pernah nak. 

So this morning aku telah mempraktiskan sentence "Breakfast like a King" which is makan nasik lemak berlauk. Alhamdulillah nyaman n kenyang. So aku pun decide during lunch kelak aku just want to eat yogurt.

Tetapi malangnya, atas dasar lapar n maok jumpa ex-collegue, kita org pun makanlah sama. Mula-mula plan nak makan dekat Sky Cafe. Dalam fikiran aku time ya dengan tetap just maok makan buah and creame brulle jak. Tetapi, tempat ya penuh lah pulak.
 So, kita org pun beraleh arah ke Bing!

Fuh, melayang lah jugak ketahanan untuk aku berdiet....Wah pecah lagik dietnya dong... So kmk orang order Beef Lasagna, Bambini, American Chocolate Cakes & Oreo Cheese Cake....

Wah semuanya sedap-sedap belaka. Arum bulaknya terbalit bijik mata itam....Silalah layan gambar-gambar di bawah.

Oreo Cheese Cake

American Chocolate Cake

Beef Lasagna
Sorry partner, gamba tok kmk dah rotate tapi blogger x maok dengar kata....Minah tok nang kelaparan sejak pukul 12 PM lagik hahaha...
Wah.macam mana ini dong ada sebulan lebih lagik majlis. How am i going to lose weight. *sigh*
Dear foods, please do not seduce me...

-RamaRamaFareeza-

No comments: