::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 6, 2009

::: Boring, Impian & Dadih :::

Salam bersiaran semua...cheh bunyi pengcara jak...



boringnya aritok...seyes.boring gilak walopun banyk kerja...aku asa ku nang ganjil kitlah (Mungkin juak banyak)...mun banyk kerja ku snagt boring, tp bila xda kerja x ku boring....'sindrom malas menjelma' kali owh....

adeh2 chemmmni tuk....next next week dr sekrang aku akn involve ngn workshop then travelling ke sibu n miri..lemah nyawa eh..i'm afraid of unknown things although i always ready n pack myself with knowledge & answer...kali aku tok nang lack of confident kali.....esok travel ke KK..ya ku x lemah lah koz ku nak jumpa kawan ku..hikhik

seyes eh malas bena nak keja tok...rasa mcm x suit jak ngn dirik ku...asa ku nak jual dadih jak...nyum2...




toklah benda yg ku salu berangan...aku maok jual dadih aih...aku magine jual kecik2 lok anta ke kantin2 miak sekolah rendah lok and ambik tempahan kecik2...lalu daknya penuh keriangn menyerbu kantin semata2 nak makn dadih buatan tangan ku...huhu...DADIH FARIZA...kompom ngerepak makcik kantin lak cdak nemiak kecik2 nyerbu nak meli dadih...

Yo auw auw...best eh...dah maju di kantin sekolah tek...aku molah k katering gik (katering dadih)...sapa ada majlis tunang ka makn selamat ka apa leh lah ngorder dadih ku....adeh2 best eh...then dah maju gik tek mun ada org kawen2 mestilah dadih ku jd pilihan juak...



then mun dah maju gik aku nak rent shoplot berjual dadih...Da Dadih Corner wah best eh...ku imagine kede dadih ku penuh warna warni seperti dadih yg ku jual ya...adoh2..time ya mesti ku dah da machine k molah n mungkus2 dadih dah da pekerja dirikpun...wah bestnya...adoh bunga2 ati ku eh...




TOK...TOK....TOK..FARIZA....
WAKE UP WAKE UP


erm ya angan2 ku jak bila lah nak jd kenyataan..mun jadi kenyataan ku chia tak org makan dadih ku...owkeyh...InsyaAllah...

Note: Gamba2 dadih ya bkn dadih buatan tangn ku..gamba2 ya ku colek dr Uncle Tenet....jong manas lak urg empun gama2 dadih ya...






No comments: