::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 6, 2009

::: Hujan + Teringat + Bunyi Bowling :::

Salam bersiaran...


baruk jak kol berapa tok aku dah bersimpan barang segala...hehhe..maka lamk gik maok balit...
kat luar nun hujan lebat gilak..and ada dentumam bunyi guntor.....

BOOM...BOOM...BOOM....tapi xdalh exactly bunyi nya kedak ya...persis2 jak...

time ujan2 cmtok lah aku salu teringt ngn zaman sekolah ku ngn miak nama AZZA AIZAD...aku gelar nya MONSTER coz badannya besar...


ingt gik aku asal ada jak bunyi guntor..start nya madah..."fariza bunyi org main bowling"...aku blur indah time ya...peduhal tek bunyi guntor ya.. ala2 kedak bunyi bowling tengh melalui line nya...cheh...mcm2 jak.....





No comments: