::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 31, 2010

::: Pencarian :::

Salam bersiaran and happee monday....
aku tok tengh dlm misi mencari 2 igek buku cereta tok...aduh..ku baca sinopsisnya mcm best jak...
dah ku explore kedey buku popular..kede buku sinar suci n mybookstore..lom ketemu juak..aku malas bah maok order dr internet...
tpi misalan tak org ada nemu kat mana2 kede buku di kuch tok roger2lah saya k...
thank q in advance....
diat tak org cover depan buku yang ku carik ya...diat kulit buku dah rupa best hehe...


Buku ceta baju pengantin mak andam

Buku ceta kupercaya ada cinta..

yerdehh senyum singit dah aku tok mun dpt duak igek buku tok...
aku yakin buku tok boleh menyingitkan lagik senyum ku tok..
oklah tata take k..

6 comments:

DR said...

www.kakinovel.com

dlm seminggu da leh dpt~

RaMa-RaMa Fareeza said...

thankx dya...dya dah pernah try ke?

Anonymous said...

dya penah beli kt jemari seni.. lebih kurang je dorg nih..
-dya-

RaMa-RaMa Fareeza said...

owh ic...okie dokie thankx dya for ur info..

Amni said...

MOk juak eh.. Lu senyum singit juak kmk.. Eheheh...Di kch tok nak alah senyum singit kmk... =P

RaMa-RaMa Fareeza said...

beli kat popular boelevard ada aih..hehhe..cpt2..