::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Thursday, October 1, 2009

::: Kerja Balit :::

Selamat tengah hari semua...

ahernya cuti raya ku pun aben...aritok ari ke2 ku turun kereja setelah lamak bercuti...adoh lemah nya nyawa ku..marek down sikit...ritok ok sikit...next week travelling gi KK...huhu..suk nya ati ku...tp aku suk sbb maok jumpa 'pen pal' ku..heheh x saba maok jumpanya....

kmk duak during working day nak alah2 ber-email..maka aku bok kenal nya masa nya training di opis ku dolok...then jd 'pen pal' and berkawan bait sampe nektok...mun nya x kerja sunyik aku..hehhe..


Boring glak

adoh doh2...cita pasal kerja tok..aku dpt rasakn ati ku nang dah xda gik kat komponi kesian tok...asa nak kerja rah e-mart jak....aku nang mala jak in the deep of thought maok resign...aku plan maok berik rsign letter next month, 2 month notice...then tungkus lumus berkareh carik kerja dlm masa 3 bulan tok..so by next year aku dah da keja lain.....huhu

tapi ya plan jak lah....mun ku resign tp xda backup kerja susah juak...tp mun ku kereja ctok lmk2 hari2 aku sendu....camne nak awet mudak tok...adoh2..x leh jadi tok...

aku harap ku akn medpt khabar gembira pasal kerja tok...AMIN Ya Rabbala'lamin...

  
Mode: Boring & tengh memikirkan masa depan 2 tahun akan datang






 

No comments: