::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Sunday, January 17, 2010

:::Wah Wah Wah:::

Wah Wah Wah...

lamaknya dah x update blog eh..lamak mala mola kerja luar...then tambah2 blog pun website dah di block kat ofis ku...huhu..boringnya...

huhu aku maseh gik kerja kat tempat sepet....maseh nangga dak sup tulang segla...boringnya aku...nektok aku reda jak bekerja carik duit..walopun atiku ngerepak n biuk segala..tapi demi tanggungjawab..ku redah jaklah....

sementalah aku xda update blog tok...mcm2 jak terjadi..kes2 ngn sepet x pande udah...STRESS jak keja ngn cdak...walopun aku pande nutup  kestressan ku dr kupun facial expression...tapi sumtime x pat juak....

lamak gik maok trimak eh...
duit dah kerin kontang dah...nasib ku pande nyimpan ada juak pake ku suntok2...
camnelah x kerin 17.12.2009 mek org dah trimak for christmas....fully pay gik ya...cepat trimak cepat lah aben...bukan ku boros..tp keadaan nang memerlukan duit....

masa raya ria sik maok cdak kuarkan duit sefull mcm ya...aduh namapak glak bias..sikpalah aku bersabar jaklah...
ne tauk this new year tok ku dapat kerja lain yang lebeh baik, stabil, n sesuai ngn dirikku..Amin...

banyak eh kes2 ngn sepet..x terkataku...tunggulah aku dapat kerja lain akan kurungkai cgek2 kebanyaksongehan cdak sepet yang menjadi2...biuk nyawa atiku ngn cdak...

-Huh-

No comments: