::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Sunday, December 18, 2011

::: Ikan Liko :::

Hi semua...Aritok tek, aku ekot Mr. meow ngail lagik...Syukor alhamdulillah..bernasib baik aritok...kail aku (*bila masalah aku ada kail..hihi kail pinjam sebenarnya) nyangkut sekok ikan yang agak besar juak....tadaaaa..memperkenalkan Ikan Liko seberat 1.7 kg....Aku x berapa kenal glak nama-nama ikan tok...aku lebih kepada ngap ngap sayot jak..hehe..tapi mengikut kata Tuan Punya Kolam tok..nama ikan tok adalah ikan Liko...kawan Mr. Meow ngatik-ngatik aku....cdak ngata ya Ikan Koi kedak dekat Taman Sahabat...hahah ada-ada jak....Silah lah layan gambar-gambar di bawah okay...:)


6 comments:

☆Lady Zahraa☆ said...

sik pernah mkn ikan tok..nyamankh? kalernya kacakk ada jak..

miss nar said...

nyum2....masak steam ka deng? waa.. kin maju partner mek ewh...pande masak :)

RaMa-RaMa Fareeza said...

LadyKichiMachiko: kmkpun x pernah mkn hehe..baruk kalak juak kmk nemunya...boleh tahan rasanya koh...masa muang perutnya pun xda bau hanyir....

RaMa-RaMa Fareeza said...

Partner In Crime Miss Fida: aok masak steam..jangn tertipu..bukan kmk masak heheheh

mr_abs said...

nyaman sikkkk :D

RaMa-RaMa Fareeza said...

boleh tahan rasanya mr abs hehe