::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Monday, June 21, 2010

::: Seminggu dah lalu :::

Salam Bersiran n happee monday...
Alhamdulillah seminggu utk bulan jun dah berlalu...
minggu tok gik aku kenak endure...huhu
syukur trip kat mukah berjalan lancar...
sempat aku di cnun jumpa kawan sama matrik ku yg dah 6 tahun x jumpa..heheh
then last friday ku da turun interview kat SPP...
syukurlah ku dah usaha dgn tekun wif that interview...so tawakal jaklah...
mun ada rezeki ada..mun xda coba gik..
tp maseh terngiang2 aku ngn jawapan aku pun...
" puan saya dah cuba apply semua vacancy yg diwar2kan dlm laman web spa srawak dr jawatan tukang K1, tukang K2, Tukang K3 dan penarik rantai tapi cdak x tertarik2 juak ngn saya tok puan"...
aku diat org tua tukang interbiu ya tetak ngn aku...saba jak lah bedah oiii..hehe
mungkin aku geram glak kali ya terkuar statement di ats...
okeyh2 minggu tok maseh bz gik...on wednesday tok ada exhibition kat unimas..aku n cik nurul di suh jaga booth mek org...aduhai last minute aku dipadah...x bestlah..sbb aku x suka polah preparation last minute...lak urg nanyk aku plik2 haben lah...
then khamis gi Kl da meeting n presentation utk special study...
yah ada gik kisah durjana..
cdak tok lokek aji bakhil x maok meli tiket ari ahad....
di beli nya tiket mek org balit ari jemat ya juak..ee dah esok nya bukannya keja pun apalah salah extend tiket ya sampe ahad...lokekk...
saba jak aku..mudahan ku dpt keja lain..Amin....
lak ku dpt keja lain bok tauk nyaman asa tak org....
aih aih astagafighullah
niat x baguz aku tok....
Note: Ingat...ingat...biar urg jaik dgn kita..jangn kita jaik dgn urg...lak mun kita jaik kedak urg ya juak...maka xda bezalah kita dgn org yg jaik tersebut.....
oklah tata..take k

2 comments:

AmirFX said...

Wish u good luck for the SPA....

RaMa-RaMa Fareeza said...

haha thankx amir...