::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, September 1, 2010

::: BeeZee Da Bee :::


Salam bersiaran semua..lamak x hapdate blog..
sangat super duper BZ bangat...
eh tak org tak org...
cuti ku da approve..tetapi timbalan kerja sangat banyak...
ku cuti raya from 7-18 september...
tapi nak aura yakni firasat ku mengatatakan makhluk2 di opis ku akan mengganggu cuti raya ku suh balit opis polah keja...
apa pendapat ktk org jika aku menjadi selfish dengan memberi alasan pengilan ka ...balit kampung ka n apa2 tipu sunat yang sewaktu dengannya....
apa pendapat ktk org????
wajar x aku menikmati sepenuhnya cuti tok...atau dengar jak arahan..urg suh balit opis balit jak lah (aku bukan boss)...
camne pndpt ktk org...

Rerama's Note:...Sixth sense aku salu jak betul...

Aku yang bingung tp maok juak cuti raya panjang...
Yang gila kuasa....







2 comments:

flo... said...

pdh jak la ktk xda kuch ko ram..hehehehe...
x la cdak nk maksa g opis nk..
jgn jak ada cdak opis serbu nilit ktk..

RaMa-RaMa Fareeza said...

haha yalah..hari2 mek balit kg hehe