::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, July 17, 2013

::: Hidung Oh Hidung :::

Hi semua,

Aku mempunyai masalah hidung. Sik pasti sama ada resdung atau apa. Tapi hidung aku tersangatlah sensitif pada debu and cuaca sejuk. Bila macam pia, mulalah berkasik non-stop, rasa macam maok cabut jak hidung tok n engkah ke tepi. Boleyyy?

So menyedari permasalahan yang aku hadapi, iyerdehh, mak mentua aku telah memperkenalkan dan sekaligus memberi aku sejenis minyak angin yang bernama Minyak Sinosesis untuk menangani masalah Berkasik Non-stop aku tok. Haha.

Pada aku, dengan izin Allah, Minyak Sinosesis tok amat berkesan untuk mengawal masalah aku tok. Sapu di tepi-tepi bibir hidung, then tadaaa.. masalah berkasik non-stop pun under control. Alhamdulillah.

So, sesiapa yang menghadapi masalah seperti aku, bolehlah try berekot ke Sharifah Trading atau Syarikat Azri dengan kadar segera untuk mendapatkan minyak tok...(*sikda komisyen/tip buat saya ka Sharifah Trading n Syarikat Azri yg telah promote kedai anda tok? heheh dasar mata duitan kann)



No comments: