::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, April 20, 2010

::: Jangan berik peluang :::

Salam bersiaran...


adeh-adeh baruk jak nak continue bermalas-malasan dah bos berik kereja....hehe tauknya aku eksen terketek-ketek (typing) kononnya polah keja tapi rupanya tengh berchatting n baca komik doraemon online....



waiseh x berik peluang langsung jak...rasa mcm iklan shieldtox ka ridsect..x berik peluang langsung  nyamuk ya idup...kedak aku juak x berik peluang bermalas-malasan....huhu...xpa2 akn ku polah dengan tekun kerja ku sehingga approve..yesssza...


jeng jeng kejap tadik ada client baruk appoint projek baru ngn mek org n kompomlah aku tukang polah then tiba2 nama uncle somet @ka Mr. Lifebuoy kenak sebut gik...cisss aku mun dapat x maok ku kerja-sama dgnnya eh...jong2 ada seluruh badan ku disanitizer kan...tolong tolong...


x puas ati ku ngnnya on behalf of other collegueku bcoz mun ada project nya dpt gi travelling just nak nangga actual view k nya senang polah drawing...tatapi colleague lain xda pun camya...huh ya ku geram..kelak bukannya dengar kataku (walopun aku bukan bos)...kelak dekat site urg polah measurement nya polah keja 2 dlm 1..sambilnya measure sambil nya  bergagan ngambik gamba...cgek2 lah....owh...


padahal aku tukang polah work ya x dengar kata..rasa nak tukuk jak palaknya..astagafighullah ala'zim...(ish ish keji gilak aku tok)...ya dalam ati ku jak lah tapi mun dah ditempat kejadian x lah aku nak polah bena2...


pasya nak uncle somet tok mun dah siap keja nya berjalan cepat..aku tauklah nya tinggi langkah besar tp saba2 lah...aku tok pendek langkah pun ala2 x besar...nya mun gi travelling maok siap cepat saknya senang ngular  kat tempt urg...nilah dapat camya owh....geram jak ati ku..ku x kesah lah nya nak ngular ka apa sebb aku pun nak ngular juak..rugi x ngular tempt org tapi agak2lah jangn laju gilak polah keja..biar lambat asal berkualiti kata urg tua...


huhu oklah ya jaklah entri kali tok...sebenarnnya x terpikir maok cita pasal Mr. Lifebuoy tapi tiba2 jak idea mencurah-curah lalu lah kucurahkan pada keyboard tok...hehe..tata...take k...



3 comments:

AmirFX said...

Hahaa... Alu kuar cita Mr Somet ritok tek... haha...

RaMa-RaMa Fareeza said...

haha cita uncle somet nang x pande aben..hehhe matilah aku mun n ya baca blog aku...hehhe

Krie said...
This comment has been removed by the author.