::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, July 5, 2011

::: Encik Demam :::

Salam bersiaran semua....
Sejak selasa minggu lepas...
aku telah berkawan dengan Encik Demam...
until hari tok maseh belum bait2 agik....
biuk dah asa nyawa berkawan dgn Encik Demam tok koz sik selesa n gerak n nak polah apa2...

Mungkinkah aku terlalu stress bekerja???
bila kita stress...daya tahan tubuh kita boleh lemah...so
kita pun diserang oleh bakteria jahat yang menyebabkan kita demam....

jumaat lepas aku n Cik nurul terbang ke Bintulu atas urusan kerja...tapi disebabkan demam tok...
aku xpat bekerja gilak...sempe dah dirikku...

tapi kan....
bila dah nak balit kuch mlm ya..lalu sehat sikit asa nyawa....
adakah aku x serasi dgn keadaan di bintulu????
*nang adooo kedak ya indah...hehe...
tapi seyes sihat sikit rasanya....
harap2 lepas tok jangnlah aku dikawan oleh Encik Demam gik
ktk org di luar sana...take care banyak2....
jaga makan n kesihatan okeyh....

Hanya Kami Saja di Departure Hall

Encik berbaju Biru ya pun nak bergambar juak

4 comments:

*Vivilicious* said...

self timer camera kah ambik ktk duak tok? hihi

RaMa-RaMa Fareeza said...

Vivi: aok hehe...xda urg kat epot..bergambar mek org sukati..*maka demam heheh

AmirFX said...

Encik Demam dah masuk musim sebab salu panas nektok.. Adanya merik hint ngn kmk juak ria tek madah nak datang....

RaMa-RaMa Fareeza said...

AmirFX: yah....harusss ktk cepat2 ambik lankah berjaga2..makan lah ubat cepat....sak cepat sembuh...