::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Saturday, June 9, 2012

::: #32 Sesi Menjual Lagi :::

Hi and Good Morning.Happy Saturday. Arimarek aku on leave. Walopun on leave tapi still juak on duty. On duty untuk kerja-kerja dirumahlah. Hehe. Xda masa maok rilek-rilek. Sentiasa ada kerja. Tapi apapun, kita polah ajak dengan ikhlas keyh. Arimarek, aku sempat menjual botol-botol plastik and tin-tin aluminium keluaran rumah ku. Kinek tok aku xpat nak simpan lamak-lamak. Asal dah penuh kotak and plastik, terus aku jual. Jualan kali tok aku dpat RM1.70 jak. Harga tin aluminium nektok turun RM0.10 berbanding last time aku jual tin aluminium. So harga semasa tin aluminium is RM2.70 per Kg. While the selling price for plastic bottle remain the same which is RM0.30 per Kg. So layanlah, antara gambar-gambar yang sempat aku snap.




No comments: