::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, May 26, 2010

:::Ngerisang:::

Salam bersiaran...
aih rajin eh aku ritok menghapdatekan blog....
padahal banyak keja wawa....after cuti gawai lak gi trabeling ke mukah kali aduh cepatlah aku siapkan kerja..huhu..
tiba2 teringat lah cereta zaman mensia dolok...
so rajin tek ngkah lam blog lah...
sori lah entry kali tok ada kotor kittt...
heheh sowie....
masa ku Pom 3 dolok...aku pernah sakit glaak perut...
kejap sakit kejap x..nak madah nak uk uk...x juak uk uk..then mak ku embaklah gi kelinik..
dah doc investigate tek nya suspect ku kenak appendic (betul nak ka ku eja sakit appendic ya sori mun salah asal bunyi nya ala2 cukuplah) ...
then doc padah kenak rujuk ke sepetar...
adeh2 aku pa gik lalu pande x sakit n muka pucat lesey ketakutan...
aku tok takut bah ngn sepetar..mula lah ku mejin jarum lah pisok lah nok alat k bedah...aduhhhh...urg beranakkk lah...
apa gik NGERISANG lah muka

Sinonim: Ngerisang = muka yang mengerut2 menahan rasa sakit tapi lom sakit pun....imagination jak...

then dah sampe sepetar tek...cdak suh aku nyalut aik kemeh...cdak berik botol lah...adeh2 x pernah ku polah kerjaan ya...dahlah nang xda perasaan kemeh time ya..
then lom lamak pasya adalah ku rasa nak gi tempat kejadian (toilet)...
then dpt lah tek sebotol...eee sori entry ceridak...

pasya tek tunggulah doktor tek...di kejauhan ku lihat ada lelaki hensem yg gagah nya datang ke arah ku...aduh cara nya jalan cara nya kompiden ngn diriknya pun aduh...nang hensem lah...blink2 lah mataku x sakit gik...mikin dekat nya datang...rupanya...nya adalah doktor yg ditunggu2...aduh....cair...diat kat bajunya ada tanda unimas..ku agak nya doktor pelatih kali...seyes handsome kedak aaron aziz....

dush dush
aku tersentak dr lamunan terhenti ku bila nya mintak botol berisik aik kemeh tek...
berik lah aku tek....
nya senyum2 aku heran...
aku nak tanyak kenak aku malu nya hensem gilak..
lepas nya senyum2 nya angkat botol ada aik kemeh ya
tiba2 nya padah camtok
"uish...banyaknya........lain kali sikit jak ambik k"...
adeh2 apalah perasaaan aku time ya....
maloooo....wawawa...dahnya ngenjong botol ya tinggi2...
malu eh..ne ku tauk mun doc mintak aik kemeh sikit jak pun dah cukup....
alaai....saba jaklah aku...aku rasa time ya aku malu2 dah tp xpa mun x segal benda tok x lah ku jumpa doktor setampan aaron aziz...ouchhh kenjet eh....
then pasya doktor pun madah result dr analysis aik kemeh ya negative..xda aku kenak appendic...tapi nya madah sumtime appendic tok bila nya pecah baruk kita tauk...

huhu oklah tata
take k...
sorry entry ceridak sikit..hehhe

8 comments:

Amni said...

Kacak juak blog tok tek.. tiba -tiba da bunga besar muncul pas bapa menet maca entry tok(Eh?Bulak juak bapa menet). Ingat sakit perut PMS. Bok kak baca pasal PMS tek.. Alu jump to conclusion... Errkk?

RaMa-RaMa Fareeza said...

hahha..xdalah PMS lalu ke appendic..dun worry...

Beautiful Stranger said...

hahaha..kmk yg malu maca eh...malu..malu...dpt mek mejin..kita bajet rasa ayu..tiba2..nyuak aek kemih..alu ditegor..hahahha oiiii...malu eh!!

Psst : kmk pun malu juak hal aek kemeh..lak story..

RaMa-RaMa Fareeza said...

ahahha harusss ktk ceta k... saya tungguuuu..hehe

EDDY DY said...

apa maksud ngerisang ya owh??? Biapun mek rang Swk x mek taok apa benda ya bah...huhuhuhu

RaMa-RaMa Fareeza said...

ngerisang bah...ngerisang ya mcm muka berkerut2 nahan sakit...

siti ruzaima said...

lucu fariza.. kamek terpaksa tetak nutup mulut.. ahahhah..

RaMa-RaMa Fareeza said...

hehe saba ma...tahan2 senyum singitt jak...leh ..hehe