::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Monday, September 7, 2009

:::Hari tok dalam Sejarah:::

A'kum,

hari tok aku asa ku lain mcm kit...ada daya tolakn yg menolak ku utk kerja dgn gigih n tekun....apakah daya ya?....

bukan DAIA serbuk pencuci ya....



tp daya jeng jeng jeng....

:::DAYA CUTI:::
yup yup...toklah sumber inspirasi ku utk gigih lagi tekun siapkan kerja..sbb aku akn bercuti raya yg panjang dgn tekun...ya jak nyuruh aku gumbira sejak aku kereja tok...xda benda lain selain cuti...

Note: harap2 jangn lah ada sepet2 menelepon aku time cuti lak suh aku kereja mcm last year..geram jak asa nak ku tarit jak telinga cdak sampe panjang...asta bele2 matilah aku mun  cdak baca tok...xpa..x daknya tauk sapa sepet ya...biarlah...
saba separuh dr iman....saba2.. 
cish...x maok ku ngerepak2 pasal sepet tok...mun dikerepak x aben ceritanya...
 
yg penting aku dah di dlm mood RAYA....
x saba eh aku...hrp raya thn tok meriah mcm last year..and ku harap thn tok rezeki murah dpt berjarah ke rumah sedara mara..n kengkawan sebanyak mungkin...asal jangn sampe perut buntuk nuntum aik gas banyak ilak...... bak kata pepatah "yang jauh didekatkan, yang dekat dirapat2kan"...
yah udah kita tok berbahasa...
mun x segal raya, x kita tok berjarah ke rumah org aih...
oklah ku nak kembali molah kereja dgn tekun lok....cancencau...oklah tata.take k.worldpeace.majulh sukn utk negara n jangn bunuh rama2....
 
Sedang tekun tek...
 
 
 
 

No comments: