::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, September 8, 2009

:::Tekun Vs NganTork:::

A'kum...
wawawa ngantork nya di saat aku bekerja dgn tekun tok...aku mesti siapkn sebelom aku cuti...

 

 pg tadik bersungguh ku nak nepon client nak jumpanya suh review akupun repot...rerupanya tek on leave....saba jak aku...so esok jak lah ku kol nya balit

hrp2 repot ku polah n drawing yg ku propose ya client agree..mun x, xpatlah ku submit ngn dak DOE...camne....matelah aku....

malas dah ku megang project lamak2...best bah feeling2 dah submit repot ke DOE..hanya pending ngn daknya pun approval jak....mun xda papalh....

aku harap ku dpt siapkn semua kerja ku  sebelom projek lain sampe sbb aku maok encarik kereja lain...sak nyaman urg lain nyambong kereja ku...hehhe bait x...perasan jak aku tok... 

bah bah ngagak kereja ku lok..tp sebelom ya maca gosip artis jap..heheh....

matilah mun sepet tauk aku gi molah kereja tok..kui kui...ahh pedulilah...x leh kerja jak...kenak peka juak ngn sekeliling cthnya gosip artis betol x..hehhe

Oklah tata.take k...worldpeace.majulh sukn utk negara n jangn bunuh rama2...


 

No comments: