::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, September 8, 2009

:::Loyar Burok Dengan Ninek:::

Malam tadik ku ngabas nenek ku...tedah ku nangganya...nya dah x berapa sehat glak..smbhyang pun pake kerusi, so ramadhan thn tok..xpatnya ke suro nak semayang tarawikh.....and ada juak hari nya xpat nak posa sbb kshtannya....ku harap nenek ku kmbali sehat spt selalu...Amin Ya Rabbala'lamin...

Berbalit pada kesah loyar burok ku ngn ninek ku...ku madah ngnnya dak sepet ada yg madah nak dtg ke rumah raya kelak...of course lah cdak nak mkn rendang, kari, daging kicap, ketupat segala... ku mdah ngn nenek ku yang aku jawab cdak kedak tok..jawab dgn keji ckitlah...

"no payday, no makan2"
jahat x ku padah cmya owh..ahh peduli lah sapa suruh cdak lokek ikan masin glak...
then ku madah ngn nenek ku...mun x ku ngidang telur goreng jak ngn cdak mun dak nya datang raya...heheh keji x...
kan ada sorang sepet kat ctok suka gilak lalek ngn aku mkn telur goreng...sukati aku lah nak owh.... tapi ok juak kn ngidang telur goreng heheh
 nenek ku hanya ngeleng palak jak ngn aku..malas nya layan aku...mun nya sehat kompom nya ngebom aku polah urg mcm ya...  
Tapi, niat aku ya hanya di mulut jak...xdalh bena2...heheh lewat juak kejam gilak nak berik cdak mkn telur goreng di hari raya...hehhe jong2 mikin sepet lak..yah camni tukk...
   

No comments: