::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 9, 2011

::: Aktiviti Memoret + Mr. Bonuslink :::

Khamis, 5 May 2011
 Mr. Bonuslink: Hello ini Cik **** Fariza ***** ke?
Cik Fariza: Yerrr saye
Mr. Bonuslink: Nama saya Has******....ini berkenaan dengan 1000 mata ganjaran Bonuslink........
Cik Fariza: Encik encik...choppp....mintak maaf banyak2....saya sedang long distance driving ni....sekarang....sedang melalui kawasan industri.....tengok tu encik....ada lori besarrrrr.....maaf encik saya tak boleh on the phone lah sekarang....mintak maaf banyak-banyak...
Mr. Bonuslink: kalo mcm tu takpa...saya akan kol cik di lain masa ea....

*Kisah sebenar: saya sedang drive melalui jalan Tabuan sahaja....

Isnin, 9 May 2011
 
Mr. Bonuslink: Hello ini Cik **** Fariza ***** ke?
Cik Fariza: Yerrr saye
Mr. Bonuslink: Nama saya Has******....ini berkenaan dengan 1000 mata ganjaran Bonuslink........saya ada kol cik pada 5 May 2011 n cik cakap sedang long distance drive tu...so sekarang boleh cakap tak?......
Cik Fariza: Bolehlah jugak....
Mr. Bonuslink: bolehlah jugak ek.....
Miss Partner in crime @ka Miss Fida interfrem...
Cik Fariza: Encik jap jap chop chop......boss saya datang kejap ek.....
Miss Fida: Fariza, I want you to come with me now...meeting start now....come please....
Cik Fariza: Ok ok...
Cik Fariza: Encik..maaf sekali lagi...saya kena pergi sekrang...mintak maaf banyak2.....
Mr. Bonuslink: ok takpe nanti saya kol di lain masa...terima kasih...salam....

*Kisah sebenar: perey tetak....jaik eh aku tok....maaf Mr. bonuslink and thank q partner in crime..muka ktk bena sekali jak berlakon....

Pukul 11:15 am, aktiviti memoret berlangsung.....kepala dah xpat pikir agik dah....

Dayung 1: Khusyuk mndengar poret

Dayung 2: kepak memoret
Selamat bekerja semua....

8 comments:

☆Lady Zahraa☆ said...

syukknya dpt memoret di pagi hari.. ^_^

RaMa-RaMa Fareeza said...

Ladykichimachiko: kmk org memoret secara berhemah..yodehhh heheh.....

Khairul Onggon said...

Otedah org bonuslink ya... kekekeke...

ztie said...

bonuslink scam ka sik ya hehe

RaMa-RaMa Fareeza said...

wa khairul: yalah sian juak...hehe tapi kmk malas nak melayannya

RaMa-RaMa Fareeza said...

ztie: kmkpun x sempat nak detect nya bonuslink scam ka x...kmk dah men'scam'kannya hehe

flo... said...

ooo la tedah mr bonuslink ya...hahahaha..

nurul eh nnag mena jak berlanding rah lante ya...hahahah...xda keja nk...

RaMa-RaMa Fareeza said...

Kiko: kmk duak malas sebenarnya keja..keja nang sentiasa ada...tapi....kmk duak dah full swing last week yalah malassss glak nak gi kereja