::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Thursday, May 26, 2011

::: To the B To the Z :::

Salam bersiaran semua...
lamak sudah aku x update blog....
di mana aku menghilang?...
bukan menghilang tapi aku invisible jak..
invisible but available...
sejak aher-aher tok....
aku tersangatlah
beezee da bee....
banyak kerja yang membutukan perhatian...
memang absolute multitaskerlah...
aku dah setkan pada diri aku yg due date kerja aku ialah 10.8.11...
yakni before raya....
aku maok siapkan kerja aku cepat2 koz aku plan nak ambik leave panjang during raya...
no phone call about work allow...
yodeh....
so, wish me luck k...utk siapkan all the task that been assign to me...
oklah tata and take k...
sambung kebizian....

4 comments:

Amni said...

yeahhhh! all the best! polah mena2.. hehehe...

RaMa-RaMa Fareeza said...

Amni: Owh yea...harusss hehe...maok cuti raya panjang, harap2 dpt.amin

labulabi said...

mun gia leh outing raya ngan kmk org kelak.hehehehe.tahun tok nak molah stobis agik.beraya di desa.hehehe.

RaMa-RaMa Fareeza said...

insyaAllah Labu Labi mun xda papa...tunggu kmk kurus juak hehe