::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, January 5, 2011

::: Due Date :::

Salam bersiaran semua....
tika tok...aku sedang membuat kerja dengan tekun...
sebelum ya..ingin ku perkenalkan...
aku bekerja di sebuah
*Kem Alam Sekitar
(*bukan nama sebenar utk tujuan keselamatan...chewah)
dekat kem tok...sentiasa ada kerja...
lebih2 lagik mun boss ada berkeliaran...mesti nya akan ngembak aura ketekunan pada mek org....
so di tahun baru tok...aku dah set due date akupun utk molah semua kerja ku...iaitu sebelum...
HARI RAYA bulan ogos kelak....
by that time semua keja ku dah siap..mun x siap pun at least almost siap....

huhu aku dah cek kalendar....
public holiday utk Hari Raya jatuh pada 30 & 31 Ogos 2011...
31 Ogos is National day which mean double public holiday.....
30 hari selasa (Hari Raya Pertama)...
31 ari Rabu (Hari raya kedua + National day)...
so mesti 1 september (Khamis/hari raya ketiga)jd public holiday juak since 31 ogos dah double public holiday huhu...so aku mok cuti panjang kali tok...hehhe...


huhu mari merancang cuti awal2x...

4 comments:

flo... said...

aih kira gia ka public holiday....yes lmk cuti tok...dpt mek kua dr site lak..hahaha..

awal da jak planning cuti raya...bok 5ari thn br tok...hahahaha

RaMa-RaMa Fareeza said...

heheh dah habit ko....hehe

Khaisya said...

hahaha..bok 5 ari thn br tok deng.... coba ktk cek CNY..bila? kmk xda kalendar oiii..hahaha

RaMa-RaMa Fareeza said...

CNY 3 & 4 aribulan 2...yakni ari khamis n jumaat..huhu 4 hari cuti..best owh....