::: RERAMA'S NOVEL GALLERY :::

Shelfari: Book reviews on your book blog

::: MY CHENTA - CHENTI :::

Daisypath Friendship tickers

Friday, February 25, 2011

::: Teknik Menyelamatkan Diri Dari Diperkosa :::

Seorang wanita bercerita dengan kawannya tentang pengalaman ngeri beliau hampir diperkosa.
Mangsa : “Semalam aku balik dari overtime lalu dekat lorong shorcut belakang kedai, lepas tau ada seorang Bangla mengekori aku macam nak merogol aku”
Kawan Mangsa: ” ishh ngerisnya…”
Mangsa: “Lepas tu aku tengok dia semacam ajer aku pun lari laju-laju.. dan dia pun kejar. ”
Kawan Mangsa: “saspen nih”

Mangsa: “dah kita perempuan mana nak sama dengan tenaga lelaki,kemudian dia dapat mendekati aku”
Kawan Mangsa: “pastu ko buat aper supaya selamat?”
Mangsa:”Aku pun terus angkat kain aku…”
Kawan Mangsa: “Hah?”
Mangsa: “Tepat jangkaan aku…. dia pun melondehkan seluar dia…”
Kawan Mangsa: “Lepas tu aper terjadi?”(tak sabar)
Mangsa: “Seperti teori bodoh, orang yang mengangkat kainnya akan lari lebih laju dari orang yang melondehkan seluar dia….jadi aku selamat…”
Kawan Mangsa: …oh.

Source: Isuhangat.net

7 comments:

miss Fida said...

ahahahaha...ada2 jak ktk ti..sempat hupdate ah before balit...tpi bena juak owh..blh selamat bah gya..ehehe

hani apandi said...

hahaha.nang teori org bodoh, tp bijak! sebab org telondeh nang akan lambat berlari.tp coba imagine mun nya tetap kepung kta dlm keadaan bogel nya ya.mampus juakk.ohoho.sepak jak tut nya ya.:P

ztie said...

adoh.. paloi2... tolonglah. maok2 lepas angkat kain lalu di terkam nya ujong2.. ndak ku berani

VIVIAN said...

nang bodo eh..hahaha

RaMa-RaMa Fareeza said...

nurul,hani apandi,ztie,vivian: teknik yang ngutik tpi boleh diguna pakai..tapi apapun mintak jauhlah benda2 tok...heheh

wa khairul onggon said...

Hahaha... bagus tips ya hahaha.. angkat kain sementara olaki ya mukak loar, boleh berekot laju lari :P

RaMa-RaMa Fareeza said...

bguz nak wa owh...walopun ngutik heheh